Forsendelse og retur
1. PRISER OG BETALING
Alle prisene i nettbutikken er oppgitt i NOK.
Hos oss kan du betale med VIPPS, samt faktura eller kort via Klarna Checkout. Raskt, trygt og enkelt.
Betingelser for betalingsutsettelse av faktura finner du i kassen.
2. FRAKT
Vi har fast frakt på kr 99,- og fri frakt på ordrer over kr 1000,- (gjelder etter evt fratrukket rabatt). For medlemmer i Kundeklubben, gjelder fri frakt på ordre over kr 500,-.
De fleste ordrer er på vei til deg innen 1-2 dager fra bestilling.
Du har også mulighet for å velge en annen leveringsadresse enn din private adresse.
Sjekk alltid varene når du mottar dem. Dersom varene er skadet under transport skal dette meldes inn til utleveringstedet samme dag som varen mottas.
Pakker som mot formodning ikke hentes og dermed kommer i retur til oss vil bli trukket for kostnadene dette medfører. Inntil kr. 500,-.
3. RETUR
Du har alltid 14 dager full returrett når du handler hos oss. Det er lov å ombestemme seg.
(Unntak er kosmetiske produkter og lys, som såper, kremer, negllakk/negllakkfjerner, duftlys/duftpinner og strømpebukser).
Angrefristen løper fra den dagen du mottar varen. Ta alltid vare på orginalemballasjen til du har bestemt deg for å beholde produktet.
Hvis du vil angre kjøpet ditt står du selv for fraktkostnaden. Vi sender med returetikett, som vi ber deg benytte for sikker retur. Du vil bli belastet kr 99,- ved bruk av denne. Dette trekkes fra beløpet du krediteres ved mottak av returen hos oss. Fyll ut angrerettskjema (som sendes på mail sammen med sendebekreftelsen) og send pakken til:
Fint as
Torggata 55
2317 Hamar
4. REKLAMASJON
Er varene dine ødelagte? Vær vennlig å ta et bilde og send oss en mail, så hjelper vi deg.
Dette betyr at du enten kan få varen reparert, byttet, pengene tilbake eller avslag i prisen, avhengig av den konkrete situasjon.
Det skal reklameres innen rimelig tid etter at du har oppdaget mangelen ved varen.
Vi refunderer rimelige fraktomkostninger som du måtte ha i forbindelse med returneringen av varen, når reklamasjonen er berettiget.
Når du ønsker å reklamere på et produkt, kontakt oss alltid på mail før du sender varen.
Dersom det gjelder transportskade gjelder fristen i punkt 2. Skaden skal meldes inn samme dag som varene mottas.
5. KUNDESERVICE
Fint AS
Postadresse:
Fint As, Torggata 55, 2317 Hamar
Mail: kundeservice@finthamar.no
Tlf: 911 02 770